IS7
pay me 15 dollars on Patreon and you will know my future vehicles
Russian player can send me Warthunder gift as fee
Patreon : https://www.patreon.com/Sowen2019
特别感谢爱发电用户 因果 在本mod制作中提供的大力赞助
Russian player can send me Warthunder gift as fee
Patreon : https://www.patreon.com/Sowen2019
特别感谢爱发电用户 因果 在本mod制作中提供的大力赞助
my best tank in this year , if i don’t make obj279, it will be my best heavy tank
speed: 7 , acceleration:14
HP : 3600
weapon:
seat1 has 4 weapons
130mm APHE with 5-second reload time , 6 x 7.62mm MG + 2 x 14.5mm HMG
我今年最强的坦克,火力防护机动三者都兼顾的40年代重坦之王。我不做279工程的话它就是我的最强重坦
速度7加速度14,如果显示速度会是60左右,和63一个速度,血量3400,可以抗两发105脱穿或者3发G破,火力是5秒一发1300威力的穿甲榴弹,副武器是14.5mm机枪加6挺7.62mm机枪,(驾驶位有4种武器)
即使是我将来60年代的M60也无法在其面前取得优势
tags: king of heavy tank , soviet , Stalin’s hammer , legendary , best ,beast , made by Sowen , super , strong , 40s , cold war